FANDOM


LastWill.jpg

Оригинално име:

Last Will

Превод:

Последна Воля

Описание:

Ако някое от твоите чудовища е изпратено в Гробището, по време на хода, в който е активирана тази карта, можеш да избереш от тестето си чудовище с 1500 атакуващи точки или по-малко и да го призовеш. Това призоваване се счита за Специално призоваване.

Ефектът на "Последна Воля" може да бъде използван само веднъж на ход.

След като избереш чудовище разбъркай тестето си.

Вид:

Магическа Карта

Тип:

Нормална

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.

Also on FANDOM

Случайно уики