FANDOM

Тесте (Deck)Редактиране

Основно Тесте (Main Deck)Редактиране

Основно тесте (Main Deck) или за по-кратко Тесте (Deck) е купчината, в която играчите държат картите си по време на игра - Карти-Чудовища, Магически и Карти-Капани. Слети чудовища, XYZ, Синхро чудовища и Токени не стоят в Основното тесте.

Всички карти в тестето са поставени с лице надолу.

Тестето може да съдържа произволно количество карти, като техния брой не може да е под 40 или да надхвърля 60.

Когато двама играчи играят не е задължително да имат еднакъв брой карти в тестето си.

За да създадете добро тесте, трябва да сте запознати с ограниченията за картите. Ето тук можете да видите списък със Забранени, Ограничени и Полу-ограничени карти.

Всички карти, които не влизат в Списъка със Забранени, Ограничени и Полу-ограничени карти се третират като Неограничени. Играч не може да има повече от три копия на Неограничена карта в своето Основно, Странично или Допълнително тесте, взети заедно.

Също така, карта, чието име представя друга карта, но на практика са една и съща карта, не може да надвишава общо три броя в Основното, Страничното или Допълнителното тесте.

Пример: Summoned Skull и Skull Archfiend of Lightning са напрактика едно и също чудовище.

Странично Тесте (Side Deck)Редактиране

Страничното тесте е малко тесте, отделено от Основното тесте. То съдържа между 1 и 15 карти. То не взема участие по време на игра. Използва се при Дуелни Мачове - поредица от три мача, между които играчите могат да освежат и променят своите Основни тестета с карти от Страничното тесте.

Най-често се използва за да се подобрят слаби места в Основното тесте, открити при вече протекъл мач. В предвид, че Страничното тесте не е задължително, играчите могат и да не заделят карти за такова.

Допълнително тесте (Extra Deck)Редактиране

Допълнителното тесте е тесте, в което се съхраняват Слети чудовища, XYZ чудовища и Синхро чудовища (ако играчът има такива). То се държи отделно от Основното тесте. Подобно на Страничното тесте, Допълнителното тесте може да съдържа между 1 и 15 карти. Ограничението за трите еднакви карти важи и тук.

Ако Слято чудовище, XYZ или Синхро чудовище, което е на полето, в Гробището или е премахнато от игра, попадне под ефект, който го връща в ръката на играча или тестето - те се връщат в страничното тесте, понеже не могат да съществуват, следователно да влизат и излизат от Основното тесте или ръка.

Съдържанието на Допълнителното тесте е достояние единствено на притежаващия го играч. По време на игра то стои с лице надолу.